Kundeportalen for utelivskundene er oppgradert!

Vi går live med en ny og oppgradert versjon av Kundeportalen. Det er gode nyheter både for kundene og for oss i Hansa Borg Bryggerier.

Det er høy fokus på digitalisering og forenkling i utelivskanalen, og det er gjort en kjempejobb av vår IT-avdeling som har stått på for å utvikle og tilpasse tjenester og funksjonalitet for kundene i Hansa Borg sin digitale kundeportal.

Selskapet har nå tatt nye steg og vi vil fortsette å utvikle og forbedre digitale tjenester for kundene i tiden som kommer.

– Spesielt gjennom sommeren og høsten har vi jobbet systematisk med å hjelpe kundene våre i gang med Kundeportalen for bestillinger og informasjon rundt eget kundeforhold, sier Lasse Sandnes, leder Salgssenteret, Uteliv.

– Mange kunder vil gjerne ordne bestillingene sine på nett, og raskt kunne finne det de trenger om produkter og leveranser. Alle distriktsansvarlige, salgssenteret og regionssjefer i uteliv har stått på, og vi ser at det går fremover, sier han.

Nå med ny portal vil vi ha et enda bedre verktøy for kundene våre. Sjekk ut Kundeportalen her: https://hansaborg.no/kunder/